Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op smaak
Zoek op druivenras
Zoek op producent
Zoek op herkomstgebied

Klantenservice


De service Top-5 van Aarts Wijnen


Wij werken niet met uitgebreide algemene voorwaarden, maar geloven in de kracht van persoonlijk handelen en vakmanschap.

 

1. U krijgt gegarandeerd hoge kwaliteit in elke prijsklasse.

2. U krijgt binnen 24 uur een reactie.

3. Wij doen en leveren wat wij beloven.

4. U wordt niet overladen met commerciële berichten.

5. Niet tevreden? Er is altijd een oplossing.

 

Prinsenbeek, oktober 2013,

    

Joost Vissers                          Maarten Aarts

Gegarandeerde kwaliteit


Wij werken niet met uitgebreide algemene voorwaarden, maar geloven in de kracht van persoonlijk handelen en vakmanschap.

 

1. Ervaren kwaliteitselectie

Al ruim 40 jaar importeren en verkopen wij wijn aan consumenten, horeca en bedrijven. Onze organisatie is dagelijks actief om de verschillende wijnboeren en wijnregio's te beoordelen.
 

2. Wijn niet goed? Geld terug.

De kans is klein, maar toch slipt er wel eens een fles met 'kurk' door de poort van de wijnboer en ons magazijn.
Geen probleem. Drink niet verder, plaats snel de kurk terug en breng/stuur de fles terug. Wij leveren direct een nieuwe, goede fles. Mocht u dat niet willen, krijgt u uw aankoopbedrag terug.
 

3. De laagste prijs

Bijna al onze wijnen worden door ons rechtstreeks van de wijnboer geïmporteerd. Daardoor garanderen wij u op deze wijnen de laagste prijs.
Kunt u de wijn ergens in Nederland goedkoper krijgen? Laat het ons weten; wij hanteren u dan die prijs.
 

4. Snelle en schadeloze bezorging.

Uw wijnen worden bij voorkeur door onszelf bezorgd. Dagelijks rijden wij in de regio Breda, Prinsenbeek en Etten-Leur. Dat is snel, schadeloos en veelal gratis.
Voor de bezorging van kleinere orders in Nederland maken wij gebruik van PostNL. Zij bezorgen in de regel binnen 1 werkdag. Hierop kunnen wij geen garantie geven. Er zijn door PostNL verschillende verzenddozen getest: de beste gebruiken wij. Mocht u toch schade hebben? Neem dan contact met ons op.
 

5. Niet tevreden? Er is altijd een oplossing.

Wijn moet gelukkig maken, niet ontevreden. Is er iets niet naar uw zin? Laat het ons weten; wij helpen u graag.

Levering


Het liefst leveren wij alle wijnen persoonlijk af. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Na ervaring mét en een selectie ván verschillende bezorgdiensten hebben wij daarom gekozen om onze wijnen ook door PostNL te laten bezorgen.

 

1. Afhalen in onze winkel

Wilt en kunt u uw wijnen zelf afhalen in onze winkel? Leuk, wij ontmoeten u graag! Ook een mooie gelegenheid om wijn te proeven en te neuzen door de ruim 350 verschillende wijnen die daar liggen. Bekijk de openingstijden van onze winkel onderaan deze pagina.
 

2. Bezorgen in de regio

Woont u in de regio Breda, Prinsenbeek en Etten-Leur? Of is uw bedrijf in deze regio gevestigd? Dan bezorgen wij (in de regel) geheel gratis. Hou er rekening mee dat wij het liefst meerdere orders op een dag combineren en daarom in de ochtend óf begin van de avond uw wijn bezorgen.
 

3. Bezorgen buiten de regio

Woonachtig buiten de regio Breda, Prinsenbeek en Etten-Leur? Geen nood. Grote bestellingen leveren wij gratis op afspraak. Ook kunnen wij altijd PostNL inzetten. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
 

4. Internetbestellingen

Voor de bezorging van kleinere internetbestellingen in Nederland maken wij gebruik van PostNL. Zij bezorgen in de regel binnen 1 werkdag. Hierop kunnen wij geen garantie geven.
Er zijn door PostNL verschillende verzenddozen getest: de beste gebruiken wij. Mocht u toch schade hebben? Neem dan contact met ons op.
 

5. Niet tevreden? Er is altijd een oplossing.

Wijn moet gelukkig maken, niet ontevreden. Is er iets niet naar uw zin? Laat het ons weten; wij helpen u graag.

Uw digitale kelder


Naast uw wijnvoorraad thuis, heeft u de mogelijkheid om bij ons een digitale wijnkelder aan te leggen. U heeft dan via een persoonlijke en beveiligde internetomgeving altijd zicht op de wijnen die u bij ons kocht.

 

1. Snel bestellen

Een van de voordelen van uw eigen digitale wijnkelder is het versneld bestellen van wijnen. Als u inlogt, kunnen wij direct al uw verzendgegevens klaar zetten, zodat u alleen de wijn hoeft te selecteren die u wenst.
 

2. Nooit meer wijn vergeten

Heeft u dat nooit, dat u niet meer op die wijn kunt komen, die u zo lekker vindt? Vaak probeert men dan de wijn op basis van het etiket aan ons te omschrijven. Dat gevaar is geweken: u gaat naar uw digitale wijnkelder en bekijkt welke wijn het was. Ook voor de wijn die uw gasten van 5 weken geleden zo lekker vonden.
 

3. Apart schap voor uw favorieten

In uw digitale wijnkelder kunt u tevens u favorieten apart bewaren. Dus zonder dat u een bestelling hiervoor heeft geplaatst. Zie het als een soort verlanglijstje.
 

4. Internet én winkel aankopen

Op dit moment werken wij nog aan de inrichting van uw digitale kelder. Nu worden al uw internet aankopen al in uw kelder bewaard. En (naar verwachting) begin november worden ook al uw aankopen in onze winkel in uw digitale kelder bewaard.
 

5. Uw wijnkelder inrichten

U hoeft geen sloop- en breekwerk te verrichten om uw digitale wijnkelder aan te leggen:

  1. Op de homepage van onze website, klikt up rechtsboven op 'inschrijven'.
  2. U vult het beveiligde inschrijfformulier in.
  3. U ontvangt ter bevestiging een password per e-mail.

U kunt nu altijd en overal via internet uw digitale kelder in. Uw password kunt u zelf aanpassen. 
Lees hier de uitgebreide handleiding in pdf.

 

Betaling


Met uw betaling mag niets mis gaan, want dat levert alleen maar onzekerheid op. En daar wordt u niet blij van; wij ook niet. Daarom bieden wij verschillende, veilige betaalmethoden aan. Zodat u kunt kiezen op basis van uw voorkeur.

 

1. In de winkel

Komt u in onze winkel en wilt u daar wijn kopen? Dan heeft u de keuze om direct contant, met pin of credit card te betalen. Ook kunt u achteraf op rekening betalen.
 

2. iDeal

Wilt u wijn kopen via onze internetsite? Dan kunt u er voor kiezen om dit te laten verlopen via uw bank. Via een beveiligde iDeal omgeving logt u in op uw eigen bank en kunt u de betaling in orde maken.
Het voordeel van iDeal is dat wij uw bestelling direct kunnen verwerken en verzenden.
 

3. Credit Cards

Betaalt u liever met een credit card als u online wijn bij ons koopt? Geen probleem. Ook hier kunt u via een beveiligde omgeving uw betaling verwerken. Wij ontvangen een bericht van uw credit card maatschappij dat de betaling is verwerkt.
Ook bij credit cards kunnen wij uw bestelling direct verwerken en verzenden.
 

4. Op rekening

Wilt u via internet een bestelling plaatsen, maar op rekening betalen? Maak dan gebruik van onze 'Betaling vooraf'-service. U plaatst uw bestelling en vinkt daarbij aan dat u vooraf het geld aan ons overmaakt. U komt dan dus niet eerst in een beveiligde internetomgeving om te betalen.
Wij krijgen wel direct na uw bestelling een afschrift van uw bestelling (net als u). Hierdoor kunnen wij uw bestelling voorbereiden en regelmatig controleren of de betaling al is ontvangen. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, kunnen wij uw bestelling verzenden.
 

5. Onder rembours

Op dit moment werken wij nog aan het systeem van 'betaling onder rembours'. Het is dus nog niet mogelijk om op deze wijze te betalen. Vriendelijk verzoeken wij u op dit moment een van de bovenstaande betaalmethoden te kiezen.

Klachten


Het mag nooit voorkomen; toch gebeurt het wel eens: u bent niet tevreden. Laat het ons zo snel mogelijk weten, zodat wij een oplodding kunnen bieden.

 


1. Mijn wijn heeft 'kurk'.

Maakt u uw wijn open en merkt u direct dat deze een bacterie heeft, zogenaamde 'kurk'? Drink dan vooral niet verder. Sluit de wijn direct weer af met de kurk op de fles en laat het ons weten. Zo kunnen wij u een goede fles leveren en controleren of de betreffende zending niet volledig besmet is.
 

2. Mijn wijn is beschadigd.

Tijdens de selectie van bezorgdiensten hebben wij ook een test uitgevoerd voor het gebruik van verzenddozen. Wij hebben gekozen voor de beste, niet de goedkoopste, dozen. Is uw wijn toch bezorgd met beschadiging, dan horen wij het graag.
 

3. Ik wil geen berichten ontvangen.

Voordat wij berichten versturen via e-mail en post, bedenken wij goed voor wie het bericht relevant is. Daarbij gebruiken wij alleen adressen van mensen die ons daarvoor toestemming hebben gegeven. En bieden wij altijd de mogelijkheid om eenvoudig die toestemming in te trekken. Zo conformeren wij ons aan de wet op de Bescherming Persoonsregister.
Wilt u geen berichten meer ontvangen? Geef het door, dan verwijderen wij u per direct uit de verzendbestanden.
 

4. Niet tevreden? Er is altijd een oplossing.

Wijn moet gelukkig maken, niet ontevreden. Is er iets niet naar uw zin? Laat het ons weten; wij helpen u graag.
 

5. Nog niet tevreden?

Mocht u na afstemming met ons nog steeds niet tevreden zijn met onze wijnen en/of onze dienstverlening, richt u dan tot de officiële instanties op het gebied van uw klacht. Wij werken met u en hen mee.

Even geduld a.u.b.